måndag 20 juli 2015

Data Hacker !

Jahaa.....  det var bara att trava iväg till elgiganten och bekänna färg...
- Jag skulle behöva typ ett datavirus !! 
Ung pojkspoling
-ÖÖÖÖ   du menar väl data skydd ??
Helvetes jefla skit....  nu har dom något att skratta åt på fikarasten....

-ÖÖÖ  grabbar... det kom in en kärring och ville köpa ett datavirus !!   HÖ HÖ !!

Han höll god min,  och lovade,  att det minsann var så lätt... bara söka upp hemsidan,  på google och följa anvisningarna.... 
Höll fan på svimma i kassan först
- Var det bra så ?   Det blir 895 kronor !!
Du skojar ?   för en inplastad kartonbit ?
- Jaa  !!
borde ligga en diamantring minst under platsen..

Var ju bara att betala...  och för att slippa alla luckor på datorn som hoppar upp i tid och otid...
  Din dator är inte skyddad.... betala !!

JAAA   jag vet att det heter fönster på datanördsnack....  men jag har luckor !!

Å det tog tre försök eller tre jag ska fan fixa det här !!!  orkade bara med ett försök, per kväll.
Särskilt med orden ringande i öronen...   ÖÖÖÖ   bara logga in på hemsidan !!  jefla bullshit !
Men skam den som ger sig....  Å se på bara fan....  jagärendatahackermästarinna !!
Nu är min stationära dator... skyddad från baciller ! 
Min rosa lilla laptop är skyddad !!
nu ska jag ge mig på plattan... heter det surfplatta eller surfpadda ???    Den dära platta brickan !
Fi Fan vad jag e bra.... igen !! 

Ännu ett hinder jag tagit mig över,  ännu något jag lärt mig,  inte för att jag ville,  utan för jag måste...  och jag kan garantera att om 365 dagar,  när dataskyddet,  eller vad det nu heter,  har gått ut,  för det håller bara i ett år....  då kommer det ta minst tre försök,  ett förvånat vaa 900 spänn ?  google,  nerladdningar,  sök av hemsida...   eller så glider jag in och snappar åt mig kartongbiten,  och grejar det här på tre röda sekunder !!  

Å  då skulle man ju önska att

- ÖÖÖÖ   Grabbar... kom en kärring som inte villa ha min experthjälp !!   Vaa fan !! 

Men vet inte vad jag gjorde,  men listen längst ner på skärmen,  där man lägger ner alla luckor,  och ikoner,  heter det så ?   ja fyrkanter med symboler....  hela den listen ligger nu högst upp på skärmen ???   Hur är det möjligt liksom.....   de får väl vara där om det nu är så att de vill det...  en dag kanske jag hittar knappen som flyttar ner dem igen !!   
Hoppet finns !! 

Bring it on !!   Mr Pc



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar