söndag 20 september 2015

Mitt nya jobb

Men shit pommfritt !  
Nu vet jag hur himla slitit det var och är att jobba i köket....  finns nog få ställen jag inte har ont på.
Är så satans trött att jag typ nästan stapplar till bilen,   där har jag en flaska coca-cola i handsfacket som pick me up drog.
Dricker på tok för lite vatten,  har jag tur så hinner jag med frukost på dagen,
Det är terror för mina knän som har artros,   trots stödstrumpor,  Det värker i tummarna,  under fötterna,  på fötterna,  i ryggen...   Men fan så roligt det är.
Särskilt att gå hem med stekflott i håret efter ha stekt 15 kg fläsk,  skärsår i fingertopparna...
Varje dag har jag kollapsat i soffan,
Men skam den som ger sig !


2 kommentarer:

  1. Stödstrumpor hjälper inte vid artros! ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä jag vet, men jag hoppas de hjälper mot trötta fötter.

      Radera