söndag 29 januari 2017

Arga snickaren.... vad hände sen

Ser på avsnittet av Arga Snickaren,  vad hände sen.
Alltså,  Anna Book.
Först allt grinande,  jösses.
De fick, helt nya vitvaror,  tvättmaskin,  tumlare,  kyl, frys mm, nya soffor, bord, stolar, tapeter, inredning.
Sen står hon och grinar förstås och klagar över allt som är fel,  soffan för liten,  bordet för litet,  bänkskivorna är inte bytta,  tvätt och tumlar som inte fungerar,  hur svårt hennes liv har blivit.
Och pissed, över att hon inte fick nytt kakel i köket.
Förlåt,  men jag tycker det är oerhört otacksamt,  att ha fått så mycket,  GRATIS...
Det är väl en sak att inte allt blev som familjen tänkt sig,  då får man ordna det så det blir som man vill ha det...  att lacka om köks skåpens dörrar och sätta nya handtag,  urch och fy så dåligt, - äh om man ogillar dem så pass,  varför har då de inte blivit bytta från början.
Om inte de nya vitvarorna fungerar,  varför ringer man inte företaget,  alla har väl garanti.
Ofattbart tycker jag.
Jag är väl inte så himla bra själv på att snickra och så,  jag lagde byrålådan i byrån med silver teip,  ja men jag gjorde något i alla fall.
Och ja Anna,  har  man vit klädsel på möblerna, så får man tvätta dem,
Läste också artikeln i kvällstidningen för någon vecka sedan, om just  detta program,  där A säger att de varit tvungna att byta ut matbordet flera gånger...
Flera gånger ?
Hur kan det vara arga snickarens fel,  och vad gör ni med borden att de måste bytas ut ett flertal gånger ?
Nää ,  otacksam är inte smickrande.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar