torsdag 3 december 2015

50 År

Jag fyller snart år....
Varför inte ha julafton,  nyårsafton och födelsedag på en och samma vecka liksom...  Tack mamma och pappa för den planeringen.
Så är det då min tur att fylla hela jäfla 50 bast !
Vad fan hände liksom ?
Och i min familj dör alla runt 50....   mamma blev 50, pappa blev 54,    och Lasse 51.
Oddsen är inte på min sida direkt.
Å jag är rädd för döden.
Så jag gillar inte att fylla 50 !
Hade jag inte blivit arbetslös så hade jag och flickorna rest bort.
Jag slutade att fira stort för länge länge sedan,  inte någon större idé,  när de flesta antigen är bortresta över julen,  eller jobbar,  eller helt enkelt glömmer bort.
Så jag hade bestämt mig för att inte ha någonting alls den 27 December,  bara mina flickor,  men då flertryckningar och önskemål,  så kör vi en liten mottagning för er som vill.
 Så om du känner att titta förbi den 27 December för lite små gott och lite bubbel är du hjärtligt välkommen !
O.S.A mig på telefon,  eller min mail,  eller PM via facebook.
Så jag inte står i pyjamas när du ringer på dörren..


2 kommentarer:

  1. Jag kommer komma. Men om du ska ha pyjamas vill jag också ha det på mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha..... det kan vi ta en annan gång... det var ju ett väldigt långt tag sedan man hade det... tack kära Sarah... du är så välkommen

      Radera