tisdag 18 februari 2014

Bud

Efter många om och hur, och papper, kommun, och 1000 samtal, så hittades ett medgivande från en granne, vid tiden för utbyggnad, ett papper som kommunen faxat över till mäklaren, men han hade inte registrerat det.....äh okej, Tack för alla de timmar i panik och frustration.
Jag pendlar upp och ner, ena stunden glad över att det faktiskt kom en hel del folk på första visningen.
så idag har det faktiskt lagts ett bud på huset...men ågren är inte över för det,  massa som måste funderas på, och varför känns det som jag som säljare verkar ha alla skyldigheter, att besiktiga, laga tak, ta försäkringar, komma med alla uppgifter om när och hur och varför.
det var 8 stycken som skrivit upp sig på listan, för de tyckte inte om planeringen, eller att garaget var för litet...jag blir fan sur, jävla människor som kommer och dissar mitt hem... up yours !!
Men är väldigt lättad över att rätta papper fanns, och på de ritningar som jag har så syns det klart och tydligt att tomtgränsen inte går igenom huset....
Och jag vet att Lasse hade inte gått med på att köpa huset om det fanns några oklarheter...no way.
Det är så svårt att vara ensam, varje dag tänker jag att kom tillbaka Lasse, hjälp mig, bär mig igenom detta, led mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar