lördag 15 februari 2014

Valentines day

Det är som få ett slag i ansiktet, en käftsmäll,  alla de mentala steg man kämpat sig upp för,  försvann med dagens första andetag....  Alla Hjärtans dag !!
Allt  som var, inget är som det brukar,  tänk att en dag kan göra skillnad, sa alltid till Lasse att inte köpa rosor på denna dag, för det gjorde mig förbannad att de höjde priserna till det dubbla, så vi bestämde alltid vi äter en god middag i stället, lite vin, mys liksom
Lasse var fantastisk, han skickade blommor till mitt jobb, var jag än jobbade, Ica, Martin Olsson, blommor med bud.... Han skrev alltid samma sak... Jag älskar dig din Man.
Nu kommer det inga blommor mer..... 
På bordet hemma, stod den krukväxt med rosa blommor, och en handskriven lapp, 
Jag älskar dig min underbara mamma !!  Fantastiska  fina barn vi har...
Det har bara gått fyra månader, det har inte blivit lättare...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar