onsdag 27 augusti 2014

Säng del 2

Jahapp    då var första natten i nya sängen avklarad....   för att gå tillbaka ett dygn,  den gamla sängen hade också fler delar madrass,  på varann,   men inga ben,  de stod direkt på golvet,  och jag minns inte varför det aldrig kom ben på.   Troligtvis för vi inte var överens,  om vilken höjd,  eller så kunde jag skriva att den blev såååå  väldigt ostadig under andra event än sova....  men näää  det kan inte ha varit problemet.
Den nya sängen har ben....  den är betydligt högre än den gamla liksom...  typ  om fönstret skulle stå på vid gavel, samtidigt som änkan på ettan,  har en mardröm de luxe,  så rullar jag fan ut genom fönstret.....   Vilken överraskning för grannarna under  !!

Så igår låg jag där,  mitt i bingen,  och tittar ner på sängbordet,  får typ sära på bena för se TV n....
Men ingen kramp i ryggen i morse,  lite stel, ... jaa  men inte alls som den gamla.
Så det kommer bli bra, om 6-8 veckor när kroppen ställt om sig,  helt

Så till er alla  zzzzzzzzzzzz    på er.

Love Allways !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar