tisdag 26 augusti 2014

Säng

Väldigt länge  har jag haft ont i ryggen när jag vaknar på morgonen.   Jag vaknar mitt i natten av att det krampar,  och när väl klockan ringer,  så är jag ur trött,  minns inte när jag hade en hel natts sömn sist,  länge sedan, helt klart.
Så jag har köpt en ny säng,  en nästan lika stor som våran säng,  min och Lasses säng.  
och igår när jag gick till sängs,  så kom jag på,  att det var sista natten i vår säng....   nu är den också borta,   vad finns kvar av det som var vårat ?
Lasses bil, snöslunga,  gräsklipparen,  motorcykeln, hans tandborste,  skor som inte var så många dock,  och nu är sängen också borta.
Så  från nu,  är det min säng, bara....  jag hatar det !!
Varje kväll tar jag fotografiet som står vid sängen,  och tittar och pratar med honom,  och varje gång skakar jag på huvudet och försöker att förstå,  efter alla dagar som passerat,  så är det overkligt fortfarande.
Att varje kväll gå lägga sig ensam....  varje morgon vakna ensam.... 

För att använda ett uttryck  som C kan använda i skit sammanhang.

Det suger hästballe !!!


Vilket jävla uttryck,  ska ta ungen i örat...  äckligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar