måndag 10 november 2014

Tjejmiddag

Det var väldigt länge sedan jag släppte loss,  inte helt ut,  men lite i Lördags...   inte lika kul idag då.
Går fortfarande i pyjamas :-)  
Men vi hade väldans trevligt,   ett antal shots,  senare.... !
Naturligtvis blev det bubbel, och vin...   vad vore livet utan bubbel !
Vi avhandlade en massa ämnen..  mat,  människor,  jobb, båtar,  bilar  och sex !  
God mat,  fick vi,  Tack T !!   
Vad fort tiden går när man har roligt,  tydligen hade jag skoj när jag kom hem också ??  Hur lyckas man klä av sig på tre platser samtidigt ??  


När vi bodde i huset,  så hade gojorna rummet närmast dörren,  så när flickorna kom hem smygande på nätterna,  tysta steg,  så var det omöjligt att smyga sig förbi dem,  utan att han gastade - Go Natt !!  Var av det följdes med ett  - Schhhhh !   Och svarar man inte tillbaka - God Natt Pongo så fortsätter han...  artig pippi.
Nu är det jag som dräller hem, om nätterna då och då,  och även fast de har rummet längst in,  så gastas det - GO NATT !!
Rätt rart att ha någon som uppmärksammar att man kommit hem,  alla tider på dygnet... duktig pippi.


Men jag dammsög, lagade mat, dammade, och plockade undan...  så lite nytta blev gjort.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar