måndag 16 mars 2015

Hinner inte med...

Skulle behöva fler arbetsfria timmar på varje dygn...  känns som det går i ett...  vilket är roligt också...  hur många helger har jag inte suttit hemma utan ens öppnat dörren.
Det är som man vaknar upp med ljuset,  vaknar till liv... så himla härligt.
Jag har lagt ut båten igen för försäljning... och det är med tungt hjärta,  min båt,  vår båt,  som varit sådan glädje för oss.  
Så jag har visat upp den några gånger,  men än har ingen nappat...  jag hoppas det kommer, snart

Nät dejting uppdatering..

jo rå... ett antal snuskiga förslag var dag,   jag bytte foto,  i helgen...1 dygn senare har jag 97 meddelanden/besök i min inbox ??   Men jesus  ... vad är det som händer ?   Och så fortsätter det
kille 23 år - hej du sköna kvinna !  jag har en hel del att erbjuda en kvinna som du !  -äh vaa.... vet din mamma att du är här... det kan ju för fan vara jag,  som kan vara din mamma... !
Han med saaaben och vingården är tillbaka..  trots min kommentar att - vi är inte på samma våglängd...  ingen längd alls...
och alla de som vill fika... utan ens säga hej... märkligt.
Men det finns smultron i mängden...   vi har haft en första träff,  och det gav mer smak,  en trevlig man,  å jag var så nervös, att  jag knappt minns vad vi pratade om,   ja eller det var nog mest jag som malde på i full fart,  men jag gjorde nog något bra, för vi ska träffas igen,  och ibland kan jag inte sluta att le... och det känns bra,  för det var väldigt länge sedan...   ett steg i taget... 

Har en del roliga saker inbokade...  som  en helg i Sandhamn,  Alcazar s krogshow,  Barcelona resa med bubbelgänget, och det börjar i helgen med Tjejmiddag på Fredag,  och sen kryssning till Åland,  på lördag...  fi fan vad kul det ska bli.... 

S frågade om hon skulle köpa hem flera burkar med Abbas fiskbullar i hummersås,  ifall kocken är bakis igen...   det är nog lika bra att bunkra !!    Let s party !! 

Jag vet bara att livet är kort, så kort...   jag lever här och nu !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar