onsdag 4 mars 2015

Lugna Gatan

Jaa... har inget kuligt att skriva om... det händer inte någonting just nu,  man jobbar, handlar, äter, sover.. för att börja om nästa dag.
Men man ser ljuset... dag för dag,  och det är så härligt.
Men lik som tidigare, deppar jag ihop då och då.... det måste hända något bra snart,  som ger energi och mer livsglädje.
Har funderingar på att dansa loss på Cafe t  på Fredag.... får väl ladda upp med fiskbullar i hummersås.... ifall kocken e bakis dagen efter igen... jag lär mig aldrig.
Grundar med Treo, och vatten,  och så är det ju bra om man äter något innan man drar igång... vilket jag inte gjorde sist.... och jag kan ju inte tokfesta när man har migrän... those Days are over..!!
Och så inte blanda...  håll dig till vin !!   Å vem kan stå på dansgolvet med en whiskey eller cognac i handen.... verkligen jättebra... det har hänt,  var på ett event,  och det serverades cognac till kaffe, men den här människan kunde inte vänta... är det bra musik...måste man upp och stuffa !!  med eller utan cognac....
antar att jag återkommer när det händer något !!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar