torsdag 5 mars 2015

Nät dejting del ?

Asså ....  meddelanden fortsätter att rasa in på min sida... vilket är både roligt, smickrande och ibland lite jobbigt...
Här kommer ett litet urval...



Hej !
Jag gillar din profil , du verkar så kvinnlig, varm och nära.
Det känns som vi har mycket lika och det skulle vara mysigt att träffas så vi kan bekanta oss mer.
Har du Lust ?   Varm, nära Kram !!

En del är korta...
emn jag skulle behöva att kramas ofta  med dig,,,du är så himla fin,,,,, sköna tidiga vår kramar

En del är lååångga..

Hej,Ser för mig en mycket attraktiva Kvinna,som verkar ha ungefär samma inställning till livet som jag själv.Fick med mig några extra år i ryggsäcken,men känner att det fortfarande finns krafter kvar.Är skild sen en tid och går nu vidare med mitt liv.Är något äldre än vad du söker.Tyvärr Har mina år sprungit ifrån mig ,hann själv inte riktigt med.
Jag är en före detta egen företagare, som har sålt verksamheten i dagsläget och blivit en hobbyarbetare i stället .Har även haft en hästgård med allt vad det innebär,skilde mig och kom ifrån hästjobbet. Jag är en lite orolig själ som behöver något att pyssla med ,snickra trädgård och även andra hantverksarbeten ,olika aktiviteter som skidåkning framförallt att åka till alperna,cykla,träna,älskar sol och bad och gärna någon att hålla i handen för att göra saker och ting tillsammans i hemmet och på fritiden .Är en mycket ärlig trogen och ansvarsfull man .Bor i ett hus i södra Stockholm, som blivit lite för stort att bo ensam i…. Är eventuellt flyttbar efter så många levnadsår i Stockholm.
Söker därför en vän att umgås med, i första hand .Framförallt att ha ett ressällskap till solkusterna ..Med Förhoppning till en djupare relation livet ut.
Kan det vara du?? Ser framemot att höra av dig även om du inte är intresserad.

Den här är på begäran....Håll till godo... vad hade ni svarat ?

Om… och jag säger OM Gud skapade kvinnan måtte han ha haft en sällsynt rolig och lyckad dag på jobbet då han skapade dig… det var inte bara dit leende han skapade perfekt…Finns ingen på hela saiten som har så vackra.. sensuella... sexiga... och spännande ögon... och ögonen är ju som bekant skälens spegel... du måste bara var helt underbar...
Jag är ingen dussinperson... ingen SAAB...mer som en Ferarri... eller något mer aristokratiskt... klassiskt... gentlamanamässigt... som en Jaguar... eller Rolls Royce... och du är som en fransk vingård... med junfruliga dofter... o sötma...med härliga kullar... dalar... och grottöppningar... dit man vill bege sig med sitt ståndsmässiga åk don... mina tre bästa bundsförvanter är min envishet, min intelligens och min humor... "svart humor" vidare så är jag sensuell och kallar mig en obotlig erotisk romantiker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar