måndag 28 april 2014

Städfirman

Vilka hemska människor det finns,  förutom mördare, misshandlare, våldtäcksmän och allt sådant...  jag pratade med städbolaget idag, för fråga hur det gick på omstädningen i lördags, och killen berättade att det gått bra, köparkillen var nöjd, efter firman tvättat allt på deras lista och alla väggar, som inte alls ingår i en flyttstädning,  och en del annat som inte ingick.
Vilken otäck människa, han kommer aldrig vara nöjd,  och det gör mig nervös, varje gång telefon ringer, så är jag rädd för att det är han, det kryper liksom under skinnet på mig.... jag vill verkligen inte prata med människan,  och antagligen så kommer de ringa om fler saker..... Men nu kan det ju inte finnas något som kan kosta mig pengar, städningen är godkänd,  uppenbarligen har de ström i huset,  och jag fått pengarna, som en kollega sa,  har du fått pengarna, så finns de inte....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar