lördag 14 juni 2014

Atfer Work Resume

Jorru visst,  hon kan fortfarande,  dricka skumpa,  blanda med whiskey,  dansa,  dansa  och lite till.
Jo tjena,  är öm både här och där i dag,  och man kan ju fundera på hur man dansar när jag har ont i ena armen ??
Sjöng visst igår också.... men so what,  vi hade roligt alla som var där,  maten,  värden,  kollegorna ,  sommar, och ljusa nätter.
Men det går inte att vara på topp hela tiden,  som när man och hustru dansar bugg,  och man ser att de dansat i många år,  de känner varann så väl i alla sina rörelser,  eller maken tar sin fru till sitt knä,  då gör det ont,  då måste jag ut och andas,  jag får skaka av mig, putta undan minnen,  bara leva i nuet.
Men är glad att jag tackade ja och att jag gick.

Är en aningens sliten idag,  det går inte att sova,  med alkohol eller att man bryter rutinen med att gå i säng vid samma tid,  i alla fall för mig,  bäddade ner mig själv ett antal gånger,  upp och hämta ihone spelaren,  på med sova musik,  ställde timern på en timme,  som sprang förbi,  upp igen,  ner med parasollet på balkongen,  i blåsten,  upp för hämta mer vatten.... tills jag faktiskt vaknade vid 5 tiden,  för att gå upp igen,  toa, treo sen försöka somna om.
Jag som ligger väldigt stilla på natten, lämnade sängen efter natten som ett sjöslag, det var täcken på golvet,  kuddar och lakan i en röra,  men jag drömde om Mr Jack Bauer från 24....  så jag sov trots allt.

Jag har saknat att ha roligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar