fredag 5 december 2014

Check !!

Då har det börjat... vägen mot Jul.


Jag lusläser alla mina jul kok böcker innan jag släcker och somnar.  Lugna favoriter på radion, spelar bara julmusik... me like lot,  så det sjungs för full hals i bilen om Rudolf med röööddda muuuuulennnn. !  Med värsta  klämcheckaste tonen !!


Och alla julklapparna är inhandlade  ...  CHECK !
Alla julklappar inslagna i julklappspapper... CHECK !
Inhandling av matvaror .... Pågår !   Redan nu har jag köpt upp mig på hård bröd till alla skinkmackor,  hjortronsylt... bla
Tio tusen ljus... långa vita, långa röda,  värmeljus,  blockljus.... CHECK, CHECK, CHECK !!
Tändstickor med julmotiv ... CHECK !!
Nya ljus slingor... CHECK !
Gojan Pongo kraschat årets jul lykta... CHECK !
Bokat tvättstugan till den 23 December... CHECK !
Strykt  alla juldukar... CHECK !!


Jorå det blir jul i år igen.. ligger med bra i fas... är mästare på planering !!











2 kommentarer:

  1. Hehe!! Du verkar så uppåt! Vilket är jättebra! Har du hittat love? 💖

    SvaraRadera
  2. Hej du Anonym. Kär i livet bara...

    SvaraRadera