onsdag 17 december 2014

Tappade sugen

Nää tappat sugen,  på det mesta, just nu.
Störst är oron över jobbet,  att få besked om ändringar en vecka innan Jul,  kul... God Jul  !!
Och oron över det privata,  det är ju som det är,  inte mycket jag kan styra över.
Jag har nyligen rest mig, från ha varit på botten,  känna att jag lever igen,  trodde ärligt att jag inte skulle överleva, att ta mig igenom förlusten.
Det är som få benen undansparkade,  försöker intala mig själv,  att det är bara ett jobb,  men det är inte så lätt,  hos mig skapar det en enorm oro.
En sak som ger mig bekräftelse,  är min telefon,  den hade jag med mig in när jag började här,  men nu börjar den säga upp sig,  och jag bad om en ny....  jag kommer i bästa fall få en begagnad telefon.
Det gör mig ledsen,  så uppenbart... det är själva tillvägagångs sättet.
Orkar bara inte mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar