söndag 25 januari 2015

Har vi i fest eller

Jorå... det var middag i båtklubben, mycket trevligt att träffa båtvänner igen....   Och fick en gentleman till bords...  Å jag blir så överväldigad att de faktiskt finns bland oss fortfarande.
Drog in stolen när jag satt mig ner,  reste sig upp när lämnade bordet,  pysslade och erbjöd sin hjälp med båten om jag behövde,  vilket flera har gjort... å jag är så tacksam.
Maten var god och sällskapet var superb !!  
Det blev,  vin, bubbel,  mer bubbel... å mer vin  var ett gäng som drog vidare in till Gamla Stan  och till Stampen !!  Äh....  jag är Schlager prinsessa !!  All the way !!  Men  lyssnar gärna på klassiskt, rock, mm   Men inte Jazz, kanske någon rap...  Så det var väl inte alls min typ av ställe,  men sällskapet var bäst,  och man kan ju inte få allt... inte på en gång i alla fall.
Och jag fick så mycket positiv feedback,  att det syns att jag gått ner i vikt.... vilket gör mig glad,  och så fick jag höra så fantastiska kommentarer som,   Galet vacker,  jättefin och snygg  !!!
Wow vilken ego boost  !!!    Bäddar in dem i hjärtat mitt,  kommer spara dem länge.
Så det var livat värre igår,  och så är man ju inte typ 20 år längre,  vilket märks betydligt...  inte lika kul idag.....  kröp in  efter 02,30  tiden i natt...  och jag kan fan inte sova,  när jag hamnar i säng för sent... hopplöst,   men vad gör det när det en då är en ledig söndag.
Och det har man ju glömt nästa gång man har roligt...   snart hoppar jag och  min ego boost  i säng !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar