torsdag 12 februari 2015

Nät dating del 2

- Men varför skriver du ingenting till mig ?
Kan ju bero på att du inte är singel, och  bara är ute efter att ha någon vid sidan om, och jag är INTE intresserad av dig   !!! 
- Ja men jag vill du träffa dig... du är ju söt som socker... det vattnas i munnen min !!!!
Är karln helt utan samvete..  ??  
Ja men absolut jag vill gärna vara den andra kvinnan i ditt liv !!!  Banan !
Och tyvärr är han inte ensam... det  finns säkert andra nätsidor som bara handlar om det...varför inte hålla sig till dem.
Varje gång jag loggar in, så blir jag förvånad över hur människor är och uppför sig,  både på gott och ont,  detta är en helt ny värld...  Men vad är det man söker då ? Vad vill jag ha ?
En snäll, men inte för mesig,  en rolig men inte för fjompig,  eller en som är social, men inte 100 järn i elden på en gång...  en med lugn och sympatisk, eller en med alla goda delar...av varje.
Kan jag lägga in en beställning  ?
 Ialla fall en förhandsorder... till någon gång framåt i tiden.
I vårat jämnställda samhälle,  så blir jag varm och glad över att det finns en och annan gentleman.
Helt klart är att det finns människor i alla former och arter.  Och tur är väl det...
- Tja du e feta gussen !   Men vad i helvete...  som tur var så googlade jag,   feta gussen =  oerhört vacker kvinna/flicka !!   Grabben är 18 bast...  vad säger man ?   God dag unge man,  vet din mamma om att du är här !! 
Men fan....  feta gussen  jorå så att... slickar i mig rubbet, ska ta mig tusan trycka upp dekaler och sätta på bilen  !!
Eller 39 åringen som spelar i ett band... och vill träffas..  - Nää  är inte redo för det än.. hoppas du förstår... det gjorde han,  nu undrar han vad vi ska prata/skriva om... och jag kommer inte på någonting... vad ska jag säga ?
Man 58 - Hej du har tillgång till min zon nu ! Äh vilken zon ?  törs fan fråga !
Man 49 - Du har så mystisk av dig !  
Man 56 -  Jag gillar din profil !    äh vaa ?  min profil,  de flesta har en halv novell och jag har 2 meningar...   Änka gillar det mesta,  papegoja, film, mat och båt.  Har 2 vuxna barn.   Fritid,   Gillar INTE skogspromenader ! 
Man 50 - Varför gillar du inte skogspromenader ?   Nää gillar asfalt ! Med vänlig hälsning
Å så poppade naken mannen upp... igen.   - Hej vill du att jag kommer över när ni har tjejfest ??
Nej Tack  !  Det är därför det kallas tjejfest/tjejmiddag  inga karlar är inbjudna...  - Men jag hoppas en då,  och jag kan komma och ni får teckna av mig !!  
Jag hade ju velat svara  - Det blir jättebra,  då ser jag till att vi har införskaffat ett gäng förstoringsglas,   jag har ju sett lille vickevire där i djungeln !!    Men det gjorde jag ju inte... är artig liksom...
Men det finns några som verkar normala, de är artiga, trevliga och lagom på,  lugnt och fint !


Kan man verkligen ha turen, att hitta kärlek flera gånger i livet,  jag har haft min riktigt första kärlek, den man aldrig glömmer, och så har jag haft min stora sanna kärlek,  min dos kanske är slut nu.


Och man måste ju vara försiktig,  det finns ju en hel del läskiga människor där ute,   stakers, nät troll, misshandel, droger och våld.























2 kommentarer:

  1. Hahahaha tack för att du delar med dig av dina äventyr i "nätdatinglandet".
    Skickaren en vänskaplig kram idag på allahjärtans dag
    Ingela

    SvaraRadera
  2. Tack... sänder en tbx på direkten.

    SvaraRadera