torsdag 19 februari 2015

Vad skulle du kalla dig !

Alla på denna nät dejting sida,  har ett alias...  alla,  även lilla jag.
Hade fullt shåå att komma på något vettigt...vet inte om det blev det heller... å nää tänker inte säga vad det blev.
Men det är ju rätt roligt att läsa alla andras mer eller mindre fantasi namn.


Pung !!  Hur tänkte du nu ?
eller skoda, hajen 48,  kramdjur 47, blygis, Busig, silverfisken, glädje, eller karamellen !!
Lilleman - äh  ingen överraskning där för de som kommer så långt...  Tänk att han har döpt den,  och det har nog  Mega large 45 också gjort...  och Bamse 45.........Törs man då änns tänka på vad Hästkille 55 hittade sitt alias.
Och hur kommer man på Mr shrek... är karln grön... eller gillar den tecknade filmen för typ 8 åringar.
Hur tänker man när man väljer...  Garagedörr, Rebecca,  eller kulkille... läs det fort,  får en hel annan klang..... hm
Så finns det  alias,   som  Tapeter, - han verkar kul...  frolic  är inte det hundmat `?
 Finns en kille...  supertofflan,  jorå så att,  nästan så man hör piskan vina i luften...  någon  var fyndig och tog... user name,   svarskuvert,  valfläsk....
Å så var jag ju tvungen att gå in på den kvinnliga sidan....  å där finns namn som... mamma, pinglan, partygirl,  kitty, mumlan.... och så vidare,  inte lika fantasifullt,  ja om man inte som jag läser utan läsglasögon... och hittar Fia med muff !!    som jag läste,  det var ju Fia med knuff.... hade varit roligare med det första... om jag fortsätter  kan jag ju kalla mig för Mia med muff,  eller Maya med braya,   Misse utan kisse....  som vanligt kommer alla bra ideer för sent..
Hur som,  så är alla modiga,  som vågar...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar