måndag 16 februari 2015

Semlor och andra blanketter

I dag  är det min dag !!
Det är fet Tisdag... Semlans dag... Semeldag !


Min dag !! 


Min kroppsform, och figur...  tjockast på mitten..  alltså som en semla... i dag min namnsdag. !!


Och när jag en då är i gång !


Tänkte skicka in blankett 17 A  för att avbeställa  Mensen !!   Är det någon som vet var man får tag i den... Det räcker nu !  Och vad heter blanketten för klimakteriet,  ta den med...
Kunde man inte hitta något roligare ord för klimakteriet....  Det har ju skapats ett ord för kvinnlig onani... som vi har väntat...  Klittra ??    Det blir ju lätt efter några glas vin, och fåglarna sjunger...
- Å hör ni vad fåglarna klittrar !!!!!!!!
Räcker det inte med de stackarna får utstå att de pippar !
Så antar jag att när man väl blir av med  Herr Röd, Lingonveckan,  Montan,   Mensen fel i veckan... å allt vad de kallas.... en spark i röva, och ut,... då ska man släppa in Klimakteriet...
 - jo Tjenare....jättekul att du är här, med svettningar, eller vallningar,  torrare slemhinnor,  och en massa hormoner...  Har jag hört.
Låter ju som en nitlott till...
Hur länge ska man dras med det sen,  visst väldigt olika... men man kan ju göka alla dagar i månaden i stället...  Göka, !  en till stackars fågel !
Nu kan man visst ta ett blodprov som visar om man är där i klimakteriet ( Jag är inte där )  men orka liksom,  det visar väl sig om inte annat.
När vi hade restaurangen, så hade vi en matgäst som tydligt var just där, för hon stod alltid och flaxade med kjolen,  och  ojade sig !   Men alltid på gott humör en då !
Och det är inte alltid så lätt,  som när min fd arbetskamrat,  en liten nätt tjej från Thailand,  hon använde mini tamponger för hon är ju en liten tjej,  hon tyckte det var jobbigt att byta typ en gång i kvarten.... när vi förklarade att man använder tampong efter hur mycket man blöder inte hur liten eller stor man var/är... Då skulle ju stora kvinnor typ vara tvungna att stoppa upp en hushållsrulle !!
Eller som när Lasse skar av sig halva fingret, och inga kompresser eller plåster fanns hemma, ( han skar sig minst ett par gånger om året, varje gång han slipat upp knivarna )  så tog jag ett trosskydd och lindade runt... funkade jättebra !!  Faktiskt bättre än kompress !  Ett tips !! Å faktiskt använt trosskydd när jag kollade oljan i bilen och inte hade något papper... funkade det med.
Jag är så fiffig !!  


Så var finns blanketterna ?  

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar