måndag 9 februari 2015

Nät Dating !!

Jag tror jag har ställt till det för mig... igen !!   
Jag fick höra för en tid sedan att jag minsann var den enda i hela världen som inte provat nät dating !!
Mycket märkligt...  eftersom jag varit gift sedan 1827 typ !! 
Hur som,  så funderade jag på om hur det där funkar,  och kan ju inte dö nyfiken !!  Så stärkt av nyfikenhet och egen pepp,  kastade jag mig in i cyber rymden ...... 
Så jag googlade... och det visade sig att det finns en uppsjö av sådana sidor...  så jag valde en, och
Herrejäflariminlillalåda   !!!!
Vet inte riktigt vad jag hade väntat mig,  dock inte det här... men fan vissa är ju helt tokiga !!  
Efter ett knappt   dygn, hade jag 49 meddelanden !!  Tycker inte jag gör annat än svarar och skriver...  kvällen efter hade jag 54 olästa  nya meddelanden....!! efter  chocken,  och ett inre samtal med mig själv... äh någon/¨några att samtala med,  kanske längre fram en fika...   För många år sedan,  var jag med i en grupp,  där man chattade med folk,  över hela landet,  där la man fram om man var ute efter,  vänner,  partner,  eller någon att chatta med...  Så är fallet inte nu kan jag meddela.... hur blåögd är jag !!  daaa !
Här är full fart direkt på vissa,  de vill bjuda på kaffe, och skickar bilder på rosor,   en skickade länken till sin hemsida ???   Joråsåatt... och jag var ju bara tvungen att klicka mig vidare....
Upp på skärmen kommer en bild på en naken karl....  spritt språngande NAKEN !!!  Ja jo... å där sitter jag i soffan med Lasses läsglasögon på näsan.... med denna nakna karl .... Det är då S rycker upp dörren och kommer in !!!!  
- Ah men mamma vad kollar du på ?????????????
-ähhh... ja en dåre som vill jag skulle kolla in hans hemsida !!! ( hon såg väldigt skeptisk ut)   Lät ju troligt... men det var ju sanningen ju... kunde ugnen kommit 7,6 sekunder senare....nää
Nu vet ju bägge flickorna om att jag gått med på en sådan här sida... ingenting som är hemligt alls.
Å jag kan bli förvånad över vad de skriver och en del är inte alls buskablyga direkt !
- Tja  vill du ligga ?
eller
- Jag vill bli din underlydnade,  jag vill ta hand om dig,  laga mat, och städa, medans du har en annan som  älskare också  ???   A men shit,  dygnet har bara 24 timmar...måste ju jobba också liksom !!
eller den här....
-  När gud skapade dig,  var han på ett sällsynt gott humör !!   Jag tackade för de fantastiska orden... och sen kom...   Jag är ingen SAAB !!  utan mer som Ferrari, eller en jaguar... och du är som en fransk vingård !!  med jungfruliga dofter av sötma, med härliga kullar och dalar, och grottöppningar ????  dit man bege sig med sitt ståndsmässiga åk don ?????  Du är underbar, och jag gillar erotisk humor ????
  Men Hallå  ???   1000  Röda Larmlampor .... brölar  och tjuter !! I huvudet mitt... Nej Nej
Eller så
-Hay you sexy thing !!   Jag är inte singel ??   Nähe du... vad gör du här !!  
Och jag känner ju att jag måste vara artig ibland ... så alla meddelanden som lyder,  du är fin, vacker, söt, mm... så tackar jag ödmjukast... det är ju en ego boost om någe.
Men så finns det några, som verkar normala.... som jag chattar/skriver till... å jag är nöjd med det,  för jag är inte alls mogen för att börja träffa nya män... absolut inte.  
Känner panik över att jag betalt för 3 månader... vad har jag gjort... jäfla idiot,  banan banan !!
Å det är lite typiskt mej,  tänk inte över saker och ting... nej nej... pang på bara !!
Full rulle rakt in i kaklet !!!   Men livet e kort !!
Med full säkerhet så blir det nog flera inlägg !!!   om detta !!! 
Eller så emigrerar jag till Mallorca tills dessa månader är över..... Hjälp !
Men jag har DET tydligen kvar !!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar