torsdag 13 mars 2014

Tv

Idag kom den nya TV boxen, den som skulle ta en vecka att få hem, kom redan efter 2 dagar... sweet lord Thank you.
Jag har ju 2 tv kort, ett i vardagsrummet och ett i sovrummet mitt,  så igår låg jag i sängen och kollade in GRAY´S  efter 20 minuter... KLICK !!  DU HAR INTE ACCSESS TILL DENNA KANAL !!!¨
Jag tror det fan brann en säkring direkt...  rusar in till S som ligger i godan ro i sitt rum och kollar....
-Ta hit kortet och följ med.... hon fattade ju ingenting...tänkte väl att nu har det hänt något allvarligt..
Jag kan inte se på Grays... in med hennes kort, och se det fungerade...Phu !
Nya boxen så fin, lyser blått och surrar inte alls, som den gamla... de skickade med en förpackning mickropopcorn i lådan.... någon har tänkt till.
Tänk dig en hel helg utan att kunna se på TV !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar