söndag 2 mars 2014

Vanlig Söndag

Tänk att helger går så fort, helt galet, igår lördag fick jag besök av en ny vän från båtklubben, en härlig tjej som är så energifull och kreativ, jag önskar verkligen att jag hade en liten del av hennes ork och kämparanda och klok är hon med, och snygg, vi avhandlade en hel del djupa saker under samtalet, och jag fick en present, ett par uppblåsbara boxningshandskar, hur smart som helst, på med dem, sen är det bara att slå, få ut ilskan som bubblar upp.... grrr  Tusen tack.

Sen kom syster och systers sambo och hjälpte S med sin nya dator, hon köpt för egna pengar, så stolt så,  och vi pratade lägenhets köp,  har hittat en lägenhet, en dyr naturligtvis, men så himla fin,  behöver inte göra något alls, den är klar, och en jättestor inglasad balkong, kan ju se mig själv sitta där, med ett glas vin i handen.... mmm känns bra, men som jag velar, annars är jag väldigt bestämd om vad jag gillar och inte gillar, tar en sekund att bestämma mig i vanliga fall, men lägenhets köp är svårt, så mycket pengar...urch
Jag räknar så det pyser ur  öronen känns det som.

Paret som köpt mitt hus, kom över med en massa möbler, som de packade in friggeboden,  de var så tacksamma att jag sa att det var helt okej, men jag är ju världens snällaste eller hur !
Imorse gick det en propp i köket, när jag väl hittade rätt propp, så var den på 10 A och det hade jag inte, så jag provade med en 13 A fungerade, men för säkra sidan så tog jag en livlina och ringde en vän och kollade,  vill ju liksom inte bränna ner huset nu... vore ju pinsamt och kostsamt..hua
Jag var ledsen i Torsdags, men orkar inte berätta om varför, det är bara så jobbigt,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar