onsdag 29 januari 2014

Always on my mind

                               ALWAYS ON MY MIND

Plötsligt är det som någon rycker bort mattan under fötterna, så är man i mörkaste platsen igen.
När man lyckats ta något steg upp ur sorg och ledsamhet, så i ett ögonblick är man tillbaka.
Jag kan fortfarande inte tro att han är borta, vill inte, vill inte, inte...
Jag har så mycket jag ville säga till dig, så mycket vi skulle göra, det är så svårt utan dig, du fattas mig, min själ är trasig utan dig, hur kan jag fortsätta, när jag knappt kan andas utan dig.
Om jag kunde spola tillbaka tiden, skulle jag säga att jag älskar dig, varje dag, för du var värd det, varje dag, du var våra barns super hjälte,  min trygga värld,   det har inte varit lätt alla gånger.
Snälla väck mig upp ur denna fruktansvärda mardröm.

5 kommentarer:

  1. Usch kära Mari det kommer de här bakslagen å då är man i den där mörka platsen igen känns inte som man har varit nån annanstans men ser att dessa kommer inte lika tät för dig ge det här året flytten nya lägenheten du kommer att må bra då men tyvärr den saknaden du har den kommer alltid köra ont men inte lika djupt...varje dag blir du starkare...så fort vi kommer upp på ytan här med jonas uppdrag då han jobbar kvällar å helger å renovering som kommer att påbörjas snart inom 1-2 v hemma så ska vi se till å träffas...styrke kramar Selma

    SvaraRadera
  2. Usch kära Mari det kommer de här bakslagen å då är man i den där mörka platsen igen känns inte som man har varit nån annanstans men ser att dessa kommer inte lika tät för dig ge det här året flytten nya lägenheten du kommer att må bra då men tyvärr den saknaden du har den kommer alltid köra ont men inte lika djupt...varje dag blir du starkare...så fort vi kommer upp på ytan här med jonas uppdrag då han jobbar kvällar å helger å renovering som kommer att påbörjas snart inom 1-2 v hemma så ska vi se till å träffas...styrke kramar Selma

    SvaraRadera
  3. Kram ! Jag åker förbi min mammas hållplats med tbanan varje dag och då knyter det sig i magen jag får vända mig så ingen ser tårarna ! Hoppas din flytt och allt kommer gå bra och gissar att det blir svårt att flytta från Ert hus ! Många minnen .... men man får behålla dem inom sig istället. Många många kramar Annie

    SvaraRadera
  4. Ja det får man, man har många härliga och fina minnen, man är rädd att glömma något kärt minne...
    kram på dig Annie

    SvaraRadera