fredag 16 maj 2014

Värdelös

Det mesta är värdelöst just nu, mest av allt jag själv.... totalt
Dagen började väl okej,  sen kom mailet från Marinan som jag kontaktat för att försäljning av båten,   vet inte hur många mail jag skickat,  som de inte ens bemödat sig med att svara på, tills nu då,  Tyvärr så har vi fullt ända fram till midsommar, pga att bekräftade båtar är mer i år....
Jaha... så mina förfrågningar, mail, påringningar som började för flera månader sedan,  men nej jag har inte bekräftat att jag vill sälja....  varför i Helvete säger man inte det från början,  så hade jag kunnat lägga ut en annons själv redan  i Februari.... Dra ni åt Helvete, jävla rövhål
Så jävla less,  på att ha oflyt, det finns ingenting som flyter, allra minst båten då,  visst jag kan köra båten,  men jag kan inte lägga till mellan bommarna,  det har jag aldrig gjort, och självklart vill en båtspekulant provköra en båt,  sen ska det prutas, en del vill ha båten lyft för se hur botten ser ut,  mm.....

Lasse sa alltid att det var han som förde otur med sig.... Nej älskling det var det inte,  det är jag som har blivit ensam, det är jag som dras med motgång och skit,  och det är jag som blev kvar, och det är jag som tycker synd om mig själv just nu, värdelösa människa, så ser jag mig själv just nu.
Det öppnades ett stort hål, som slukade hela mig,  ner i sorgens boende, åter igen, och igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar