tisdag 24 september 2013

Ett mail

Jag fick ett mail, av varvsansvarige i vår båtklubb, jag klarar inte av att ens skriva ett svarsmail om Lasse utan att börja grina.
´Jag fattar inte hur jag ska kunna klara detta, hur ska jag överleva, vi som varit tillsammans sedan jag var 18 år, det är långt över halva mitt liv så här långt.
Hur ska jag fixa det här, kan någon säga vad jag ska göra... jag läste ett inlägg på facebook, inlagt av en av mina barn.

Man gråter inte av man är svag
utan att man har varit stark för länge.


En kamp varje dag, därför är ångesten, och räddslan som starkast och jobbigast på natten.

2 kommentarer:

  1. Jag önskar verkligen att du slapp det här Mari. Och inga bra tips har jag till dig heller. Mer än att inte försöka grubbla så mycket framåt. Ta en minut i taget. Inga ord, tips eller råd känns bra, jag vet inte vad jag ska säga...
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Hej
    jag vet alla säger att de inte vet vad de ska säga, och det är lika för oss, de frågar hur jag mår, å jag vet faktiskt inte.
    livet är så himla orättvist, verkligen.
    stort Tack för dina ord och omtanke, det värmer oss.
    kram

    SvaraRadera