fredag 27 september 2013

Första Natten Hemma

Lasse somnade vid 21 tiden i går, och sov i nära 12 timmar, han sov oroligt och pratade i sömnen, jag la mig nära, höll om honom, så sov han lugnt hela natten.
ASIH, sjukvårdsteamet som kommer hem, jag blev väl lite fundersam när de bara kommer hem en gång om dagen, det betyder att jag/vi får ta alla blodsocker prover, och ge insulin, så i morse hade han 4.8 ganska lågt, så vi ringde in till teamet som har jour dygnet runt. Så nu fick vi sänka några enheter på insulinet, jag tycker det är jättekrångligt, min önskan var ju att det här teamet skulle fixa det här.... Men jag får väl lära mig, det också.
Efter en dusch och rakning och lunch var Lasse helt slut, vi bäddade ner honom i soffan, men det som oroar mest just nu är att hans stortå där blodproppen sitter, har börjat bli svart, och han har väldigt ont i mellanåt....
Tänk om man kunde tanka över friska celler, ork och energi.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar