fredag 27 september 2013

Ogilla och Gilla

Alltså jag är inge bra på det här att tömma pinkpåse, jag tycker det är lite läbbigt,  jag andas genom munnen för vågar inte vill inte känna vad det kan lukta....
Men jag gör det, självklart !!
Jag dosserar medicin, tar blodsocker prover, plåstrar om, ger sprutor, hämtar vatten, tvättar av och fixar... men framför allt så klappar jag om honom, kramar, pussar och håller om på dagen och håller om på natten.
Jag har till och med handlat högrev för att laga kalops som han älskar, och  bruna bönor, han får allt som han älskar att äta.
Igår hann jag putsa sovrumsfönstret, medans C bäddade ner Lasse för en tupplur,  S överraskade med att putsa fönstren i köket, jag bloggar, sms ar, mailar och pratar i telefon samtidigt som vi lagar mat,
ser på tv och hämtar posten, Men framför allt så sitter vi/jag nära Lasse, vi pratar, äter, och bara är
Det är vi, vi är en familj.....och vi älskar varann !!!

P.S Men vi gillar inte pink påsen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar