söndag 24 november 2013

Ännu en helg

Då var det söndag igen, och jag har klarat ännu en helg.  Fredags kvällen var grymt jobbig, då jag inte hade S hemma, och självklart ska hon ut och träffa de sina, men det är svårt att vara ensam, storgrät böjd över köksbordet, jag grät så det tjöt, högt, släppte alla spärrar tror jag,  kanske så behövde jag det, för har varit lugnare sedan dess, det gick inte alls att sova, för det var så mycket ljud i huset, jag var övertygad att det var någon i huset, så jag vågade inte gå upp, somnade efter 04 av utmattning tror jag, aldrig förr har väl sängen varit så kall och stor.
På Lördagen så sålde jag iväg, Lasses motorcykel, så himla skönt, men sorgligt också, men jag tror det gick till en som sköter om den, han försökte pruta på priset, men se det gick inte... han fick till och med betala 100 kronor över priset som var satt, för det är väl upp till köparen att ha jämna pengar, och så fick han flera burkar med motorolja med, och så fick han fordonsregestrerings fakturan ¨på 65 kr också..... fan vad jag kan..
Så idag städade vi ur garaget fyllde bilen och for till tippen, blir fler vändor, men det blir bättre och finare hela tiden.
 Är det ingen av er som läser som vill köpa en mobil barmöbel....den kostade nästan 25 000 pikadoller som ny.....
Ge mig ett bud, så här ser den ut när man har fyllt den....

Idag är det 1 månad kvar till julafton.... det kommer bli en jobbig och väldigt konstig jul.
Nu ska S och jag festa på en entrecote, potatiskroketter och bea...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar