söndag 10 november 2013

Full Rulle

Det har varit full rulle, både fredag och lördag kväll, jag kör min lilla Loppis, och har blivit av med lite saker, det känns jätteskönt, fick hjälp med att tömma vinden, så nu är det kaos inne igen, hade ingen aning om att det fanns så mycket där uppe, flickornas gamla leksaker, 3 dockhus, spel, och hur många kartonger som helst som det står JUL på, alla mina kära julprydnader och pynt.
Så idag hoppas jag att det kommer lite vänner och får med sig något hem, för billig penning.
Annars så rullar det på, jag kan fortfarande inte sova, och när jag väl har somnat så vaknar jag efter en kort stund med hjärtklappning, det dundrar i kroppen, då måste jag sätta mig upp en stund.
Imorgon ska jag börja jobba, känns både jobbigt och bra, det är fortfarande väldig o ordning i huvudet, jag har svårt att minnas vem jag sagt vad till, och vilken dag jag gjorde vissa saker, när jag tänker tillbaka på begravningen, så minns jag inte vad prästen sa alls, ytterst lite, kommer inte ihåg om jag sagt hej då till alla på minnes stunden, hoppas det blir bättre med tiden.
Det känns så overkligt och ofattbart att Lasse är borta, i fredags fick jag ett brev, om att banken tagit en kredit upplysning på mig, och på raden civilstånd, står det ÄNKA, vad fort det gick, Änka vilket märkligt ord, jag vill inte vara Änka, aldrig nånsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar