tisdag 29 oktober 2013

Dagen före

Imorgon vid den här tiden, blir vi hämtade, för att åka och handla allt till Minnesstunden efter Begravningen, det kommer bli en grymt jobbig dag i morgon.
Nu på morgonen fick jag de sista detaljerna klara, om lokalen, termosar, dukar, mm 
Jag blir skit irriterad över att människor  som då tex hon som har hand om lokalen inte svarar på telefon, och att man måste maila flera gånger... grrr
Men nu så, är allt på plats, i alla fall i huvudet på mig, vill ha klara raka besked, inget velande och osäkra kort.
Så idag, har jag en miljon saker att fixa, och jag som inte har den orken, men det får gå, i går var jag så himla trött vid 21 tiden, så jag gick och la mig i sängen, för att se på TV,  men inte går det att sova, jag snurrar runt, byter sida, puffar kuddar i flera timmar känns det som, lyssnar på alla ljud, det knäpper i huset, grenar slår mot fönstret, jag var så trygg när Lasse är här, var här,   då var jag lugn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar