tisdag 22 oktober 2013

Ytterligare en dag

Dagarna går lite bättre än nätterna, om jag inte har migrän, förstås, som idag,  är fortfarande så himla trött på dagarna, varje dag får jag ta mig själv i nackskinnet och lyfta ur mig i sängen, annars blir jag kvar....
Jag kämpar, våra flickor kämpar, varje dag.... idag har det regnat hela dagen, jätteskönt det passar mig nu, regnar ute, regnar inne även i mitt sinne...
Igår var jag och lämnade över saker som ska vara hos Lasse, saker som flickorna vill ha med, det är viktigt..
Jag läser Lasses gamla sms, som finns kvar, många gånger, särskilt  det som han skrev Jag älskar dig, det läser jag varje kväll, om och om igen...

2 kommentarer:

  1. När min pappa dog förra året köpte jag en "Minnen " låda och i den har lite speciella saker , bla hans plånbok , små lappar han skrivit som jag hittade hemma hos dem mm. Den tar jag fram ibland. Just sms är också nåt jag sparar. Alla mammas sms är sparade , vet att när hon somnat in kommer jag älska att kunna ha dem att läsa. Kramar till er /Annie

    SvaraRadera
  2. Minnes låda, vilken bra och fin ide, Tack Annie.
    kram

    SvaraRadera