lördag 19 oktober 2013

Saker och Ting

Har ett flertal, saker ute på  blocket, som jag tänker sälja, en komplett bar på hjul, kopparkastrull mm, kokböcker, MC hjälm, bla dels för få en slant, och dels att man faktiskt inte behöver en massa saker, har rensat ut massa dricksglas, kastat slevar, tidningar, man samlar på sig så mycket...
Lasse har en massa verktyg, maskiner, och dyl, jag hittade någon cylinder i papegojrummet, ingen aning om vad det kan vara, Lasse hade säkerligen en plan, så jag tänkte att det kanske det var en varmvattenberedare till båten, för det har han pratat om, kände mig typisk blond när SEA förklarade  att det var en högtalare, även TB fast han kallade det för något annat, där ser man, är inte försent att lära sig, och som jag har lärt mig senaste tiden, om luft kompressor, spikpistol, högtalare, fick i gång gräsklipparen, som jag körde tills den stannade, har ingen aning om vad den går på, för bränsle, det får jag lista ut i vår sedan,  snöslungan i garaget blir nog nästa utmaning, har plockat ner loppis saker i kartonger, så om ni känner till en bakluckeloppis  i Stockholms södra delar så tipsa mig gärna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar