tisdag 1 oktober 2013

Idag !! 
Natten var jobbig, vi var uppe vid 02 för att gå på toa, det tog över en timme, sen fick jag honom att somna om, för att vakna kl 06 igen av smärtan i ryggen,  dubbla morfin tabletter så somnade han om vid 07,30 igen, så vi är ganska trötta idag,  och självklart har jag haft migrän i 2 dagar nu,  svårt med ord att beskriva hur jobbigt det är nu, skit jobbigt.
Idag skulle vi träffa läkaren som har hand om Lasse, och cellgifter,  jag fick boka av, för Lasse orkar inte gå de 12 meter till bilen, vi får köra han på rullatorn från sovrummet till vardagsrummet, eller till toaletten, han är helt slut.
Infektionen sitter i lungorna, de försöker mäta hans syre i blodet, men det är så dåligt att mätaren inte ger utslag, allt det här gör mig skiträdd, efter telefon samtal med läkaren, så blir det nog inga cellgifter, han är för dålig, min stackars älskling.
Vi förstår inte hur vi ska klara oss igenom det här.

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna för att infektionen snabbt klingar av så att han kan påbörja cellgiftsbehandlingen.
    KRAM!

    SvaraRadera