torsdag 31 oktober 2013

Minnes stund

Många ville följa med på minnes stunden, efter begravningen, det kändes bra, och jag önskade jag fått mera tid, att samtala med alla som var där,  det gick så fort, men alla verkade nöjda, och vilken fantastisk kakbuffe det blev, många ville baka, det blev ett helt bord, fullt med mjuka, hårda kakor och annat sött.
Mina två arbetskamrater tog hand om allt, och det var så himla fint, med alla ljusen, och faten, och borden på rad, jag är evigt tacksam för deras hjälp, Tusen Tack.
Vi fick några skratt av minnen av och med Lasse, många kramar, jag hoppas att jag verkligen får och kan hålla kontakten med alla som finns i vår närhet.
Hoppas de bjuder in en fattig änka på middag då och då....


2 kommentarer:

  1. Jag kommer gärna in till stan en dag och bjuder dig på lunch om du vill ?
    Och du är välkommen till landet på middag om du vill :-)) Sussie

    SvaraRadera
  2. om jag bodde nära dig, så skulle jag gärna vilja bjuda dig på middag, räcka ut en hand till någon som har det svårt, det är jag bra på.. ;)

    SvaraRadera