onsdag 23 oktober 2013

Möte med Prästen

Vet inte var min ork är någonstans, för hos mig är den inte, att ha en enda sak eller agenda är vad jag orkar med, en tid att passa, sen är jag slut, är lätt irriterad, migrän, sömnbristen, jag borde få massor med saker gjorda, nu när jag inte kan sova, men så är det inte.....
Så idag var vi i kyrkan och träffade prästen som tar hand om Begravningen på onsdag, och han var bra, lugn och lättsam,  så det kommer bli bra...
Nu är det en vecka kvar till begravningen, och det är fortfarande så ofattbart....jag väntar på att koppen och huvudet, sinnena ska ställa om sig, att det som gör så ont, ska tappa taget, släppa sitt grepp...

Vi har haft besök av vänner, och  kusin det senaste dygnet, fått mat och sällskap, alla är väldigt snälla, men jag är så trött, känns som jag håller på att spricka, jag liksom väntar på smällen, efter allt som hänt,
Så om jag inte svarar på just ditt sms, mail, telefonsamtal, så ta inte illa upp, jag läser alla kommentarer, alla meddelanden, alla sms.... vi är väldigt glada och ödmjuka för all kärlek och omtanke vi får... .....
Tusen Tusen Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar